ANGKA 666 DAN HAL-HAL YANG SEWAKTU DENGANNYA

Angka 666 dalam bahasa Latin ditulis sebagai DIC LVX = “dicit lux” – suara cahaya. Seperti yang kita tahu, Iblis dalam bahasa Latin diberi nama julukan oleh para pengikutnya sebagai Lucifer (Lux Ferre) atau Si Pembawa Cahaya.

Dalam istilah astrologi, Iblis disebut juga sebagai Bintang Fajar atau Venus atau planet keenam terbesar dalam tata surya kita.

Number of The Beast

666 dalam angka Rumawi = DCLXVI atau dalam erti kata lain dalam angka 666 itu telah dapat merepresentasikan seluruh angka yang terdapat dalam angka Romawi (D = 500, C = 100, L = 50, X = 10, V = 5, I = 1).

Semua yang buruk dan jahat kononnya mempunyai kaitan dengan angka 666. Seperti permainan judi roulet, apabila semua angka di meja roulet dijumlahkan, ia akan menjadi 666.

Berzina itu dosa berat maka dari itu angka 666 dalam bahasa Yunani mempresentasikan XES (sex terbalik) atau Χ Ξ Σ (Chi Xi Sigma) sebab dalam bahasa Yunani mahupun Ibrani, abjad mereka itu juga kena dengan angka.

Begitu juga dengan nama dari Kaiser Nero dalam bahasa Ibrani, ia ditulis dengan angka 666 (Neron Kesar).

Racun yang ampuh adalah racun 666 = racun Hexachloride yg diambil dari formula kimia C6H6Cl6.

Hal inilah yang menyebabkan angka 666 selalu dikaitkan dengan Satanisme atau hal-hal yang berbau pemujaan Iblis.

.

Simbol Iblis (Satanic Symbol)

Simbol atau lambang klenik (ghaib) adalah sarana kekuatan yang digunakan pengikut aliran sesat untuk memohon bantuan kekuatan jahat dalam dunia ghaib dan pemujaan Iblis serta Jin Jahat. Penggunaannya akan boleh lebih ampuh dan efektif jika simbol itu dalam bentuk tiga dimensi.

Simbol-simbol biasa digunakan orang untuk menarik perhatian kekuatan gelap. Sebahagian besar dari kita mungkin belum sepenuhnya menyedari kekuatan misteri dari simbol-simbol yang digunakan. Kadang-kadang secara suka-suka kita menggunakannya sebagai kalung yang melingkari leher, jadi gelang di pergelangan tangan, atau menyimpannya di dalam rumah atau pejabat kita. Hati- hati! Simbol-simbol itu sesungguhnya bukan sesuatu yang tak bermakna. Tapi ada kekuatan hitam di sebaliknya.

Waspadalah, di mana-mana terdapat pengaruh klenik (ghaib), simbol-simbol ini pasti digunakan, khususnya yang berhubungan dengan kekuatan jahat.

Kuasa kegelapan sudah pasti mengenal simbol-simbol ini dengan mudah. Jadi, bila anda termasuk salah seorang pemilik simbol-simbol ini dan menggunakannya, kemungkinan besar anda akan dipengaruhi oleh Iblis dan konco-konco nya.

Inilah beberapa simbol Iblis sebagai contoh:

.

Ankh

Ankh

Sepintas lalu simbol ini mirip dengan salib dalam ajaran kaum Nasrani. Tapi tidak…

Ankh sama sekali tak ada hubungannya dengan salib. Ankh merupakan salah satu simbol kekuatan terdahsyat dari dunia mistik hitam. Bila ditelusuri sejarahnya, Ankh berasal dari mistik Mesir kuno. Pada masa itu Ankh dipergunakan dalam upacara pemujaan dewa Ra yakni dewa matahari Mesir kuno yang diyakini sebagai jelmaan lain dari konco-konco Iblis atau Iblis sendiri.

Ra juga dianggap sebagai pencipta alam semesta dan disembah oleh orang-orang Mesir kuno. Lingkaran di atas kepala adalah gambaran matahari.

Ankh merupakan simbol reinkarnasi. Namun konsepnya berbeza dengan pengertian ajaran Budha dan Hindu. Dalam ajaran Mesir kuno, Ankh bermakna sebagai keabadian hidup. Syarat utama untuk menggunakan simbol ini, orang-orang Mesir kuno diwajibkan mempersembahkan kesucian para gadis perawan dalam sebuah pesta ritual yang menyeramkan.

.

Pentagram

Pentagram

Simbol ini sering sekali digunakan oleh para tukang sihir perempuan dalam melakukan amalannya. Pentagram berhubungan dengan Lucifer dan tukang sihir perempuan percaya bahawa Lucifer bererti “Putera Sang Pagi”.

Ada beberapa persamaan dalam gambaran tentang Iblis yang dilukiskan sebagai seorang ‘malaikat penerang’ dan merupakan salah satu makhluk terindah yang pernah diciptakan. Kerana itu, rasa bangga dan kesombongan telah menguasai diri Lucifer. Kerana sifat itu jugalah yang membuatkan Iblis terjebak dalam kesesatan melawan Tuhan.

Jika pentagram ini diputar secara terbalik (seperti gambar), bentuknya jadi semacam bintang yang “bertanduk”. Atau bila diamati secara lebih mendalam, simbol pentagram terbalik ini seakan-akan membentuk wajah Iblis.

Sampai hari ini Pentagram telah dijadikan simbol utama yang dipergunakan di seluruh gereja-gereja Iblis di dunia ini.

.

Hexagram

Hexagram

Disebut Hexagram kerana berbentuk bintang segi enam. Hexagram sering dipergunakan dalam upacara ritual mistik dalam dunia ghaib hitam. Simbol ini harus tersedia ketika memanggil setan secara berulang-ulang selama ritual berlangsung. Kata ‘Hex’ atau sumpah sial berasal dari lambang ini.

Terdapat sebuah catatan penting yang menyangkut Hexagram yang pernah digunakan ahli sihir terkenal Cellini. Dulu, dia dan muridnya, Cenci, pernah mencuba menyeru setan-setan dari dalam sebuah lingkaran Hexagram yang telah dilukiskan di atas tanah di Coliseum (stadium besar), kota Romawi.

Kebanyakan para setan memang akan muncul bila diundang, tapi harus diingat bahawa kehadiran itu mungkin juga akan merosakkan si pembuat ritual. Tapi Cellini yakin, selama dia dan muridnya berada dalam lingkaran, mereka akan selamat dari serangan mana-mana setan. Pada saat itu Cenci mengaku telah melihat lima sosok setan besar berusaha sekuat tenaga untuk menembusi lingkaran Hexagram mereka.

Dalam spiritual Cina, I Ching, Hexagam juga dipergunakan dengan kombinasi garis lurus dan garis putus yang berhubungan dengan energi “Yin” dan “Yang”.

.

Tanduk Unicorn

Tanduk Unicorn

Jika kerap kekurangan wang merupakan sebuah masalah kepada seseorang, simbol ini diyakini boleh menawarkan bebarapa penyelesaian secara mistik.

Pertama kali digunakan para pendeta Druid di Skotlandia dan Irlandia.

Biasanya, tanduk Unicorn dipakai dalam upacara ritual untuk meminta bantuan kewangan kepada setan.

Nama lain untuk simbol ini adalah “tanduk Italia”, “tongkat sihir pari-pari” atau “tongkat Leprechaun”.

Dalam mitologi Indian pula, simbol tanduk ini juga sering disebut-sebut. Kelihatannya seperti lambang kemaluan lelaki (phalus).

Bila diamati secara teliti, pada beberapa jenis pakaian, simbol seperti ini tampak melingkari leher si pemakai. Sementara di daratan Eropah pula, simbol unicorn dianggap berhubungan dengan persoalan seksual dan merupakan sebuah simbol kekuatan seks. Legenda Unicorn juga terdapat dalam kisah-kisah kaum Nasrani, Islam, Cina, dan Indian.

.

Scarab

Scarab

Kata Scarab berasal dari bahasa latin; Scarabaeus Sacer. Ia termasuk salah satu haiwan anggota dari keluarga kumbang. Orang-orang Mesir kuno meyakini kumbang jenis ini sebagai sesuatu yang keramat, disucikan dan dijadikan simbol, tanda, atau azimat.

Scarab digunakan dalam upacara ritual untuk memohon hal-hal yang menyesatkan dan kotor. Sedangkan nama lain yang lebih tepat untuk kumbang satu ini adalah “Dung” (tahi atau najis). Mungkin kerana hobinya yang gemar menggali lubang di tompokan kotoran. Selain untuk tempat bertelur, juga untuk tempat penyimpanan makanan.

Di kawasan tropika, bukan hal aneh bila menemukan kumbang kotoran inu bermain gumpalan najis dengan tubuhnya. Menjijikan memang, tapi itu pula sebabnya mengapa para tukang sihir suka menggunakan kumbang ini dalam amalan-amalan sihirnya.

.

Mata Horus

Eye of Horus

Horus adalah sosok dewa yang berhubungan terus dengan matahari. Horus merupakan putera dari Isis dan Osiris. Mata Horus merupakan simbol mistik dari kekuatan gelap yang bermakna ‘Maha Tahu’ dan ‘Maha Melihat’.

Biasanya ia dilukis dalam hieroglif (Tulisan Mesir kuno) di dinding-dinding Piramid.

Mengikut kisahnya, Osiris adalah sang raja sekaligus hakim kematian. Dia suami dan juga abang kepada Isis. Dia juga merupakan sosok dewa senior tertinggi dalam kepercayaan Mesir kuno.

Biasanya, Osiris sering digambarkan sebagai figura laki-laki dengan janggut menghiasi dagu dan dibungkus seperti mumia. Di atas kepalanya bertenggek sebuah mahkota yang dikenali dengan nama ‘Mahkota Atef’.

Biarpun dia pernah mati dalam peperangan, tapi rohnya boleh diseru dan dihidupkan kembali oleh puteranya, Horus.

Isis adalah dewi kesuburan dan ibu kepada Horus. Selain di Mesir, ia dikenal juga sebagai salah satu dewa juga dalam legenda-legenda Yunani dan kekaisaran Romawi.

.

Bulan Sabit Isis

Isis’s crescent moon

Melengkapi pembahasan Mata Horus, bulan sabit digunakan sebagai simbolisasi dari Isis. Identiti lainnya adalah Diana, sang Ratu Syurga.

Kitab-kitab kuno mengkisahkan riwayat keturunannya berasal dari cucu Nuh bernama Cush.

Cush menikahi seorang perempuan jahat bernama Semiramis yang kelak menjadi ratu Babylon.

Di dalam dunia mistik sesat, ada beberapa bentuk dari perempuan jahat ini, di antaranya: Venus, Ashtoreth, Diana, Isis.

Simbol setan sering dikaitkan dengan persoalan hubungan seks yang tak lazim atau luar tabi’i. Di bawah sinar bintang dan rembulan, upacara ritual ini melibatkan para pengikutnya menikmati seks beramai-ramai dengan satu sama lain (orgy) atas nama setan.

Berhati-hatilah terhadap simbol-simbol ini dan amalan-amalan kesesatan yang mungkin tanpa anda sedari ada di lingkungan sekitar anda. Biasanya kelompok aliran sesat selalu menjalankan aktivitinya dengan cara terselubung dan bersembunyi di balik topeng-topeng ilusi yang kita tidak perasan.

=================================

Elemen-elemen Satanic telah lama menyusup ke dalam berbagai aspek yang berkenaan dengan kehidupan manusia di dunia ini.

Sebenarnya banyak hal yang telah dijadikan sebagai konspirasi para penganut satanic, baik yang secara terang-terangan mahupun yang tersembunyi.

Berikut ini adalah contoh-contoh nyata yang telah ada:

GEREJA SETAN (GS)

satanic bible

Asal mula GS didirikan oleh Anton Szandor La Vey pada tanggal 30 April 1966, dan GS ini secara terang-terangan diorganisasikan di San Francisco.

Sebagai buku panduan umatnya, La Vey menulis sebuah kitab The Satanic Bible dalam tahun 1969.

Meskipun keberadaan para penyembah Setan telah diketahui selama bertahun-tahun, tak seorang pun muncul dan mengakui secara terbuka bahawa mereka adalah penganut Satanisme.

Satanisme pertama kali menjadi gerakan yang terbuka dan teratur di tahun 1960an di Amerika Syarikat. Seperti disebutkan di atas, pada tanggal 30 April 1966, Gereja Setan dibentuk di San Francisco. Pendiri gereja aneh ini adalah seorang penganut Satanisme yang bernama Anton Szandor LaVey yang menyatakan dirinya sebagai pendeta tinggi.

Dikenali sebagai Paus Hitam, LaVey menulis buku-buku tempat dia merumuskan pandangan-pandangannya mengenai Gereja Setan. Judul buku-buku itu menakutkan… contohnya: Kitab Suci Setan, Upacara Satanism, Penyihir Satanism, Buku Catatan Setan dan Setan Berbicara.

LaVey meninggal dalam tahun 1997. Diperkirakan bahawa Gereja Setan memiliki sekitar 10 ribu anggota di Amerika Syarikat dan Amerika Utara, dan meskipun banyak menerima tuntutan hukum, kegiatan dan upacaranya terus berjalan.

Sebuah patung Setan, raja iblis telah dibuat dan saat ini berada di Katedral Notre Dame (Paris) berwujud seperti wajah manusia-binatang bertanduk 2 buah dengan posisi bertopang dagu dan di punggungnya terdapat 2 sayap, patung ini terbuat dari batu dan dinamakan patung setan (patung itu pernah dimasukan dalam adegan film Si Bongkok dari Notre Dame).

Organisasi ini menyebut dirinya organisasi pertama di muka bumi dan di sepanjang sejarah yang secara terbuka menyatakan mengabdi kepada penerimaan terhadap fitrah sejati manusia iaitu binatang jasmaniah yang hidup di dalam kosmos yang diresapi dan dimotivasi oleh kekuatan gelap yang disebut Setan.

Anton LaVey

Yang pertama digelar Gereja Setan San Francisco, kemudian Gereja Setan Amerika, dan kini nama rasmi mereka adalah Gereja Setan. Pada tanggal 29 Oktober 1997, Anton La Vey mati.

Kemudian GS diwariskan kepada Blanche Barton (pendeta wanita tertinggi) yang juga adalah isterinya dan ibu anak yang ketiga yang bernama Satan Xerces Carnacki La Vey Blanche juga menjawat jawatan sebagai Ketua Pentadbiran GS selama 14 tahun terakhir.

Semasa hidupnya, Anton La Vey mengangkat banyak anggota Kependetaan Mendes sebagai Pengacara Iblis. Dan kependetaan ini bersama Ordo Trapezoid Dewan Nan Sembilan kini bekerja sama dengan Pendeta Wanita Tinggi Barton untuk memajukan filosofi ikonoklastik yang dirumuskan oleh La Vey.
.

LAMBANG

Lambang para pengikut GS umumnya menggunakan lambang 666, pentagram, bintang bersudut 5 terbalik yang bergambar kepala kambing bertanduk dua.

Sudut bintang yang menggambarkan tanduk itu bermakna Lucifer, dan dianggap sama tinggi taraf dengan Tuhan.

Tiga sudut di bawah menggambarkan tritunggal (trinity) iblis, yang di tengah Lucifer, di kiri Anti-Christ(dajjal), yang di kanan pula nabi-nabi palsu mereka.

Dan iblis yang menyesatkan mereka dilemparkan ke dalam lautan api dan belerang, iaitu tempat binatang dan nabi mereka itu disiksa siang malam sampai selama-lamanya. Tritunggal iblis ini lawan Tritunggal Kristian (Bapa, Anak, dan Roh Kudus ).

Kepala kambing merupakan salah satu ciri khas utama penyembah Setan, unsur penyembahan yang menuju kepada pengorbanan terhadap Lucifer biasanya menyembelih kambing (umumnya kambing jantan) dan menggunakan darahnya untuk upacara ritual.
.

PENGGUNAAN BARCODE

Barcode atau Kode garis-garis batangan bukan barang baru bagi kebanyakan orang. Hampir di seluruh dunia dalam produk buatan fabrik, bahkan kini di banyak produk perumahan, semuanya mencantumkan kode batangan ini.

Kode yang terdiri dari garis-garis dengan ketebalan yang bervariasi oleh banyak kalangan dianggap sebagai sesuatu yang mempermudah identifikasi suatu barang. Barcode ini lahir di Amerika Syarikat pada awal tahun 1970an.

Perkembangan demi perkembangan global ini, membuat kalangan yang sejak awal mencurigai ada misi tersembunyi di balik penggunaan Barcode, semakin yakin dengan kecurigaannya. Mereka kebanyakan berlatar belakang sebagai Simbologi, Penulis, Peneliti, dan Pengkaji Alkitab.

Salah satunya adalah Mary Stewart Relfe, PhD. Perempuan pengusaha sukses dari Montgomerry, AS, yang juga bekerja sebagai seorang pilot sekaligus instruktur peralatan Multi Engine Instrument Flight, telah menulis dua buah buku best-seller yang menyoroti konspirasi ini. Salah satunya berjudul “666 The New Money System” (1982).

Dalam bukunya tersebut, Mary Stewart yang juga seorang pengkaji Alkitab, sejak kecil sangat yakin bahawa penggunaan Barcode terkait erat dengan rencana-rencana tersembunyi dari konspirasi untuk menguasai dunia.

Menurut Stewart, keupayaan Konspirasi untuk menguasai dunia dalam hal pengidentifikasian dan pengendalian dunia terbagi dalam tiga tahap: tahap pertama dimulai tahun 1970 yang dijadikan titik awal bagi langkah-langkah ini.

Tahap kedua dimulai tahun 1973. Penggunaan Barcode yang awalnya diterapkan pada barang manufaktur, kini mulai diterapkan pada manusia, antara lain lewat nombor kodifikasi Angka Kesejahteraan Sosial (The Social Security Number) yang digabungkan dengan sistem pemberian angka secara universal. Penggabungan dua kodifikasi angka ini menjadi kode-kode batangan (Barcode) yang mirip dengan Barcode pada produk manufaktur yang telah diterapkan tiga tahun sebelumnya.

Awalnya diterapkan pada kad pintar seperti Credit Card, Debit Card, ID Card, dan sebagainya. Namun pada perkembangannya juga mulai diterapkan pada manusia. Target utama tahap kedua ini adalah pemerintahan, perbankan, dan perusahaan-perusahaan pembuat kad-kad pintar (Smart Card).

Tahap ketiga meliputi usaha untuk mengidentifikasikan setiap macam yang ada di dunia ini, baik yang bergerak maupun yang tidak. Semua pengidentifikasian ini berguna untuk mengetahui sisi lemah suatu kelompok, wilayah, bahkan suatu bangsa, yang nantinya bisa dijadikan senjata bagi Konspirasi.

.

Angka Iblis 666

Para pengkritik Barcode berhasil menemukan salah satu rahasia paling mustahak dari kode-kode batangan ini. Semua Barcode atau yang juga dikenal sebagai Universal Product Code (UPC) Barcode memiliki angka 666 dan 13.

Untuk mengetahuinya, silakan melihat Barcode yang ada di berbagai produk. Perhatikan jumlah angka yang ada di bawah garis-garis batangan. Jumlahnya selalu 13 angka.

Angka 6 yang disimbolkan dalam kamus Barcode terdiri dari dua garis tipis saling berhadapan terletak di sisi paling kiri dan paling kanan Barcode, dan satunya lagi garis paling tengah. Ketiga garis yang melambangkan angka 6 ini lebih panjang dibanding garis-garis lainnya.

Jadi, seluruh UPC Barcode yang tersebar di dunia ini memiliki rangka 666. Dalam bukunya, Mary Stewart Refle mengutip salah satu ayat Alkitab: “Dan ia menyebabkan, sehingga kepada semua orang, kecil atau besar, kaya atau miskin, merdeka atau hamba, diberi tanda pada tangan kanannya atau pada dahinya. Dan tidak seorang pun yang dapat membeli atau menjual selain daripada mereka yang memakai tanda itu, yaitu nama binatang itu atau bilangan namanya. Yang penting di sini ialah hikmat: Barangsiapa yang bijaksana, baiklah ia menghitung bilangan binatang itu, karena bilangan itu adalah bilangan seorang manusia, dan bilangannya adalah: 666” (Bible-Surah Wahyu 13: 16-18)

Stewart meringkas bahaya dari Konspirasi dalam hal Barcode: “Penerapan teknologi Barcode pertama kali dilakukan pada produk barang, disusul kemudian pada kad pintar, dan akan berubah menjadi sesuatu yang mengerikan dalam masyarakat yang tidak lagi menggunakan wang kertas… “

.

Filem Berunsurkan Satanisme

Satanisme muncul dalam banyak hal salah satunya adalah filem dan muzik. Banyak filem yang menceritakan dengan terbuka idiom satanisme serta kisah kuasa gelap (dark forces). Film popular seperti : Friday The 13th, The Crow, Devils Advocate, Interview With The Vampire, bahkan siri The X-Files mengandung alur cerita di mana setan, satanisme atau black magic menjadi bahagian penting dari filem.

Konon tahun 1968, Anton Szandor La Vey pernah menjadi penasihat teknikal sekaligus pemeran filem Rosemarys Baby, filem Omen 1976 juga disebut telah mempopularkan satanisme.

.

Poster filem Aeonflux. Di awal filem ini, anda dapat lihat simbol rama-rama dan beberapa detik menunjukkan Mata Satu.

.

Gambar promo siri TV House of Anubis. Mereka mahu beritahu anda siapa mereka sebenarnya.Siri ini penuh dengan simbol Dajal.

.

Poster filem Eyes Wide Shut dengan sebelah mata Nicole Kidman merenung ke tempat yang jauh. Dalam filem ini, ada banyak unsur-unsur penyembahan syaitan, seksual, keruntuhan moral, topeng dan simbol. Filem ini juga dibintangi oleh Tom Cruise, agen Dajal. 

.

Sekali lagi Tom Cruise dalam filem Minority Report. 

.

Tak perlu diperkatakan lagi, sudah terang lagi bersuluh – mata satu & piramid. 

.

Monster Inc. keluaran Pixar Animation

.

Promo rangkaian Nickelodeon jelas menunjukkan ciri-ciri Dajal (mata satu & piramid).

.

Reqiem For A Dream.

.


Berikut adalah contoh muzik dan artis yang berisi unsur satanisme
:

  • Lagu dari Ozzy Osbourne “Anggur baik tapi Wiski lebih cepat, bunuh dirilah satu-satunya jalan keluar”.

 

  • Lagu dari David Bowie (majalah Rolling Stone) mengatakan Rock akan selalu menjadi muzik setan.

.

  • Lagu dari Stairway to Heaven daripada kumpulan Led Zeppelin jika di putar terbalik akan memunculkan syair pemujaan setan.

.

  • Lagu dari Metallica dalam The Prince menyebutkan Bidadari dari bawah, Aku ingin menjual jiwaku. Setan ambil jiwaku.

.

  • Pink Floyd menulis lagu Lucifer Sam dengan lirik : Lucifer Sam selalu duduk di sisimu… selalu dekat denganmu.

.

  • Tahun 1992, Red Hot Chilli Peppers saat penerimaan anugerah MTV Awards berucap… Pertama-tama kami ingin berterima kasih pada Setan.

.

  • Marilyn Manson, salah satu penganut GS pada majalah Spin edisi Ogos 1996… Saya berharap dikenang sebagai sosok yang mengakhiri sejarah Kristian, Manson tak ragu merobek Injil dan meneriakkan penghinaan terhadap Jesus Kristus.

.

  • Band-band Black Metal yang secara terang-terangan menggunakan lirik dan ritual pemujaan terhadap setan.

.

Berikut pula adalah beberapa petikan kata-kata artis industri hiburan yang terkenal…

.

Nicole Scherzinger… Bekas penyanyi utama kumpulan Pussycat Dolls, Nicole Scherzinger berkata, “industri hiburan adalah begitu sengit, untuk berjaya, anda mesti serahkan jiwa anda kepada syaitan”. Bila ditanya adakah dia pernah menyerahkan jiwanya kepada “syaitan”:”Tidak, saya tidak pernah. Sebab itu saya tidak pernah mencapai tahap yang paling tinggi dalam industri hiburan. Maksud saya, di mana anugerah Oscar, Grammy saya? Kenapa saya tidak pernah dapat anugerah-anugerah ini?”

Sinead O’Connor pula pernah menulis surat kepada Miley Cyrus melalui laman web “sineadoconnor.com”

Berikut dipetik sebahagian dari pesannya untuk Miley Cyrus:

“…industri muzik tidak peduli tentang kamu, atau mana-mana dari kita. Mereka akan melacurkan seluruh nilai yang ada pada kamu, dan membuatkan kamu berfikir ia adalah apa yang kamu mahukan, dan apabila kamu berakhir di dalam tempat pemulihan akibat dari perlakuan mereka, mereka akan bersenang lenang di atas kapal layar mewah di Antigua, yang mereka beli hasil dari menjual tubuh kamu dan kamu akan dapati diri kamu sangat kesunyian…”

Sinead O Connor

“…kamu memiliki bakat yang baik cukup untuk tidak membenarkan industri muzik melacurkan diri kamu. Kamu tidak sepatutnya membiarkan mereka memperbodohkan diri kamu….mereka sebenarnya hanya pentingkan wang…”

Miley Cyrus hari ini sudah tidak seperti awal yang kita biasa lihat dahulu. Dulu dia lebih dikenali sebagai remaja yang lincah, aktif tetapi menjadi anak kesayangan ayahnya, kini ia telah berubah menjadi simbol seks.

Dia dikatakan telah menjadi sebilangan dari artis-artis yang telah dilacurkan dalam industri muzik demi mencapai agenda Dajal dan menjadi perantara untuk menyampaikan mesej Dajal ke seluruh dunia. Sebelum ini, Madonna, Britney Spears, Christina Aguilera dijadikan objek seks untuk mencapai hasrat segelintir boss-boss besar dalam industri hiburan mengaut kekayaan.

Imej Miley Cyrus terkini yang seksi dan tidak sesuai untuk remaja. Lengkap dengan pakaian yang menunjukkan simbol telinga Mickey Mouse (simbol MK Ultra) dan Mata Satu, rambutnya juga didandan mengikut style Mickey. Bukti dia sudah dipilih oleh golongan Elite untuk menjadi utusan propaganda Dajal.

.

Artis Hollywood, Simbol Mata Satu dan Simbol Kupu-kupu Monarch … agaknya dah kenapa dengan diorang ni?

.

Lady Gaga sekali lagi dalam majalah Elle cuba memberitahu kita siapa boss beliau.

.

Kylie Minoque simbol yang serupa.

.

Scarlett Johansson pose untuk majalah Elle dengan mata sebelah.

.

Rihanna sangat popular dengan gambar mata satu. Banyak gambarnya diambil dalam keadaan sebegini.

.

Sekali lagi Rihanna. Anda fikir mereka sengaja bergambar dalam keadaan demikian atau ada seseorang yang menyuruhnya?

.

Pelakon Anna Hathaway menunjukkan simbol Piramid dan Mata Satu, tempat dia bernaung.

.

Penyanyi dan pelakon, Selena Gomez juga tidak ketinggalan untuk memberitahu kita siapa Tuannya – Si Mata Satu.

.

Bintang Harry Potter, Emma Watson turut berbangga. Tak hairan filem Harry Potter begitu berjaya sekali.

.

Bintang Sucker Punch, Emily Browning cuba memberitahu siapa dia sebenarnya. Dia sejak awal karier pernah berlakon dalam filem Lemony Snicket’s Series of Unfortunate Events yang ada menyentuh tentang kumpulan Secret Society.

.

Katy Perry, isyarat yang serupa.

.

Penyanyi Taylor Swift pose dengan sebelah mata dilindungi.

.

Pelakon utama Kill Bill, Uma Thurman dengan Monarch Butterfly di sebelah mata. Anda teka siapa Tuannya?

.

Nicki Minaj ada banyak mata!

Dan ada banyak wajah… menunjukkan dia mempunyai banyak personaliti (Multiple Personalities Disorder -MPD) seperti yang telah diprogramkan oleh tuannnya.

Kupu-kupu Monarch adalah suatu simbol transformasi melalui proses metamorfosis. Ia bermula dari telur, larva, kepompong, kokun kemudian menjadi kupu-kupu. Filem kisah Alien sering meniru bentuk transformasi seperti ini. Hari ini, kupu-kupu boleh ditemui di merata tempat. Sama ada melalui sesi penggambaran, kulit album, poster filem, video muzik, tatu, malah di dalam lirik lagu. Meskipun ramai percaya bahawa selebriti adalah peminat kupu-kupu yang setia, kebenaran tersembunyi di sebalik semua ini adalah lebih jahat dari yang disangka.

Monarch Mind Control dinamakan sempena rama-rama Monarch – serangga yang bermula hidup sebagai ulat (mewakili potensi yang belum dibangunkan) dan, selepas tempoh kepompong (proses pengaturcaraan kawalan minda) dilahirkan semula sebagai kupu-kupu yang cantik (menjadi hamba Monarch). Beberapa ciri-ciri tertentu untuk kupu-kupu Monarch juga secocok dengan prinsip kawalan minda.

“Salah satu sebab utama Program Kawalan Minda dinamakan Program Monarch adalah kerana kupu-kupu Monarch. Kupu-kupu Monarch tahu di mana ia telah dilahirkan (akar) dan ia menurunkan pengetahuan ini melalui genetik ke keturunannya (dari generasi ke generasi). Ini adalah salah satu daripada haiwan utama yang menghairankan saintis, dimana pengetahuan boleh dipindahkan secara genetik. Program Monarch adalah berdasarkan Illuminati dan matlamat Nazi untuk mewujudkan manusia hamba-hamba yang menurut perintah”

Saksikan gambar-gambar yang berkaitan di bawah. Anda masih fikir ini semua kebetulan?

Britney Spears
Beyonce
Iggy Azalea
Carrie Underwood dikelilingi kupu-kupu
Katy Perry dalam video Wike Awake penuh dengan kupu-kupu Monarch
Kylie Minoque
Lady Gaga
Taylor Swift dengan kupu-kupu
Michael Jackson
Nicky Minaj – kupu-kupu pada baju
Miley Cyrus
pakaian fereka fesyen Alexander McQueen
Model memperagakan fesyen topi rekaan Philip Treacy. Inikah fesyen?

Masih lagi kebanyakan artis yang sama dan membawa simbol-simbol yang sama. Anda fikir ini kebetulan?

Allahu’alam…


Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s