BERHATI-HATI DENGAN 7 SIMBOL INI

​Gaya mata satu yang sering dilakukan oleh Lady Gaga, seperti pada video klip nya yang berjudul “Alejandro”, simbol ALL SEEING EYE ini jelas terlihat. 

Simbol ALL SEEING EYE memiliki makna sebagai mata yang mampu melihat seluruh bumi, alam dan mengawal semua manusia, benda hidup dan objek. Hal tersebut hanya dapat dilakukan oleh Sang Maha Kuasa, namun dalam hal ini, Dajjal meniru apa yang Tuhan kerjakan.


Hal tersebut membuat simbol ini juga disebut-sebut sebagai simbol dari Dajjal atau bagi umat Kristian sebagai lambang antichrist. 

Simbol ALL SEEING EYE sudah ada sejak ribuan tahun yang lalu dan kini terserap di antara simbol-simbol yang boleh dianggap penting bagi Freemasonry. 


Freemasonry adalah sebuah perkumpulan rahsia di mana anggota-anggotanya dikatakan sedang menunggu datangnya dajjal dan pembentukan order dunia baru (New Word Order).

.


2. PENTAGRAM

Simbol ini sering digunakan oleh para penyihir terutamanya penyihir wanita dalam melakukan praktik sihirnya. Simbol Pentagram ini dikenal berhubungan dengan Lucifer atau Iblis, dan bagi penyihir wanita, Lucifer sendiri berarti “Putera Fajar”

Jika Pentagram diputar secara terbalik, maka bentuknya akan menjadi seperti bintang yang bertanduk atau tepatnya tampak seperti kepala kambing. Kepala kambing adalah simbol dari Baphomet, iaitu sang satria templar yang merupakan lambang dari Iblis juga.


Bila diamati lebih teliti lagi, simbol bintang ini dalam perputarannya seakan-akan membentuk wajah Iblis. Dan sampai saat ini, Pentagram dijadikan sebuah simbol yang dipergunakan seluruh gereja Iblis di dunia. Namun, ternyata jauh sebelum itu, Pentagram juga digunakan secara simbolik pada masa Yunani Kuno dan Babylonia. Di samping itu, angka 5 (lima) atau penta itu sendiri memang dikenal banyak orang memiliki makna yang misterius.

.


3. ANKH

Jika dilihat secara sepintas lalu, simbol ini mirip dengan lambang salib dalam ajaran kaum Nasrani, tapi ternyata tidak. Ini kerana simbol ini sama sekali tak ada hubungannya dengan salib. 

Simbol yang dikenal dengan sebutan ANKH ini merupakan salah satu simbol kekuatan terdahsyat dari dunia mistik hitam. Bila ditelusuri sejarahnya, ANKH berasal dari mistik Mesir Kuno. Pada masa itu, ANKH dipergunakan dalam upacara pemujaan Ra, iaitu Dewa Matahari Mesir Kuno yang diyakini sebagai wujud lain dari Iblis.


Oleh kerana itu, bentuk lingkaran yang ada di atas kepala simbol ANKH ini merupakan gambaran matahari. Namun, bagi orang-orang Mesir Kuno, Ra dianggap sebagai pencipta alam semesta yang mereka sembah. Dalam ajaran Mesir Kuno, ANKH bermakna sebagai keabadian hidup. Syarat utama dalam menggunakan simbol ini adalah orang-orang Mesir Kuno diwajibkan mempersembahkan kesucian para gadis perawan dalam sebuah pesta ritual yang ghairah tetapi menyeramkan.

.


4. Tanduk UNICORN

Konon, simbol ini dipercayai dapat menawarkan beberapa penyelesaian kewangan secara mistik atau tidak halal. Tanduk UNICORN pertama kali digunakan oleh para pendeta Druid di Skotlandia dan Irlandia. 

Biasanya mereka menggunakan tanduk UNICORN dalam upacara ritual untuk meminta bantuan kewangan daripada Iblis atau konco-konconya. Nama lain untuk simbol ini adalah tanduk Italia, Tongkat Sihir Peri atau Tongkat Leprechaun.


Dalam mitologi Indian, bila diamati secara saksama pada bahagian pakaian mereka, simbol seperti ini tampak melingkari leher si pemakai, seperti yang terlihat pada gambar di bawah ini.


Sementara di kawasan daratan Eropah, simbol UNICORN dianggap berhubungan dengan persoalan seksual dan merupakan sebuah simbol kekuatan seks.

.


5. SCARAB

SCARAB mungkin terdengar seperti nama sejenis haiwan. Ya, lebih kurang la tu.

Ia termasuk salah satu haiwan anggota dari keluarga kumbang. Namun, SCARAB juga merupakan simbol misteri yang dipercayai orang-orang Mesir Kuno sebagai sesuatu yang keramat dan suci. SCARAB digunakan dalam upacara ritual untuk memohon hal-hal yang menyesatkan dan kotor.



Dalam kehidupan nyata, kumbang tersebut (SCARAB) memang gemar menggali lubang di dekat tumpukan kotoran. Selain itu, tempat bertelurnya juga dijadikan sebagai tempat penyimpanan makanannya. Namun, justru kerana kebiasaannya yang menjijikkan itulah, para penyihir wanita amat suka menggunakan kumbang SCARAB dalam praktik-praktik sihirnya.

.


6. HEKSAGRAM

Simbol HEKSAGRAM atau bintang bersegi enam, pertama kali dipakai sebagai simbol oleh para astronomer kuno yang terdapat di Babylonia mahupun di era Mesir Kuno. Dalam perjalanannya, simbol ini dikhabarkan pernah dipakai oleh Raja Daud sebagai simbol kerajaannya. 

Ini sehinggalah simbol HEKSAGRAM tersebut dikenal sebagai Seal/Star of David atau Bintang Daud. Sebab itulah, negara Israel kemudian mengambil simbol ini menjadi simbol gerakannya.


Simbol yang awalnya tidak menakutkan ini kemudian menjadi simbol yang begitu hitam, disebabkan oleh kaum Yahudi Talmudian yang dijadikannya sebagai simbol utama dalam ritual pemanggilan roh halus. Kelompok-kelompok Paganis atau penyembah berhala (pemuja setan) juga menggunakan simbol ini.

Simbol yang berbentuk segi enam ini sering dipergunakan dalam upacara ritual mistik dalam dunia ghaib hitam. Simbol ini harus tersedia ketika memanggil Iblis atau konco-konconya secara berulang-ulang selama ritual berlangsung.

.


7. ISIS’s CRESCENT MOON

ISIS merupakan Dewi pada kepercayaan Mesir Kuno dan bulan sabit digunakan sebagai simbolik dari ISIS. Kitab-kitab kuno mengisahkan riwayat keturunannya berasal dari cucu nabi Nuh as. yang bernama Kush

Kush menikahi seorang perempuan jahat bernama Semiramis, yang kelak menjadi ratu Babylonia.


Dalam dunia mistik sesat, ada beberapa bentuk dari perempuan jahat ini, diantaranya Venus, Ashtoreth, Diana, dan Isis

Simbol Iblis sering dikaitkan dengan persoalan hubungan seks yang tak lazim dan luar biasa. Di bawah sinar bintang dan cahaya bulan, upacara ritual itu melibatkan para pengikut Isis yang melakukan hubungan seks di antara satu sama lain atas nama Iblis.

Sekian. Semoga bermanfaat diketahui dan difikir-fikirkan. Semasa berjalan-jalan atau bersiar-siar, perhatikan di sekitar anda. Simbol-simbol ini ada di mana-mana. Mengapa?



Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s