IBLIS MEMERINTAH DUNIA MELALUI AMERIKA SYARIKAT

Bolehkah kita membayangkan jika Pemimpin Negara, CEO Syarikat Gergasi dan para Penguasa Setempat adalah penyembah iblis? Ya… sukar untuk kita membayangkannya.

Kasihan rakyat Amerika Syarikat… di sana ada begitu banyak pemimpin tertinggi yang terdiri daripada penyembah iblis ini dan mereka bersedia menjadi pelayannya.

Mereka dikawal oleh iblis melalui Occultism. Komuniti ini tersembunyi dan tidak mudah didedahkan, yang pada intinya merupakan sebahagian daripada penyembahan iblis ini.

Illuminati, New World Order, Mason, Bohemian Club adalah sebahagian dari kelompok penyembah iblis. Sebuah ritual pagan yang sangat megah dibuat secara berkala di Bohemian GroveCremation of Care Ceremony (mengorbankan seorang anak dengan cara dibakar hidup-hidup), dilakukan secara rutin tiap tahunnya dihadiri oleh orang-orang seperti George Bush, Bill Clinton, Richard Nixon, Jimmy Carter, Collin Power, Henry Kissinger dan banyak lagi pemimpin terkenal lainnya. 

Pada upacara ini, mereka menyembah sebuah patung burung hantu (owl) raksasa setinggi 40kaki, dan mengorbankan manusia di altarnya. Ini adalah Satanism! David Rockefeller juga adalah anggota bohemian club (bohemian grove-tempat pertemuan; bohemian club-nama kelompok mereka). Arnold Schwarzenegger juga turut menghadiri pertemuan-pertemuan ini.

  • Sekilas Mengenai Bohemian Grove

Ronald Reagan, Glenn T. Seaborg dan Richard Nixon di Bohemian Grove

1. Dibentuk pada tahun 1872 oleh 5 orang Amerika. Kelab ini terletak 75 batu di luar San Fransisco.

2. Grove ini memiliki luas tanah 2700 ekar.

3. Motto: “Weaving dealing spiders come not here”, diambil dari salah satu ungkapan Shakespeare yang bererti, tinggalkan ‘dirty business’ mu di luar – jangan bawa ke dalam.

4. Ada sekitar 1,500 VIP waiting list yang siap membayar $2500 untuk “initiation fee” ditambah yuran tahunan $600. – memang untuk menjadi anggota Bohemian Club anda ‘hanya’ perlu membayar sekitar $3100 untuk tahun pertama, namun kesempatan untuk menjadi anggota ini sangatlah sukar. Hanya orang terpilih yang dapat menjadi anggota Bohemian Grove. Seorang ahli yang berdedikasi selama lebih 40 tahun diperlukan untuk memberi “recommendation” sebelum satu anggota baru dapat diterima masuk. (keluarga Bush – adalah generasi ke 3 yang menjadi anggota seperti ini).

5. Grove ini dipenuhi dengan sangat banyak patung pagan dengan pusat sebuah patung burung hantu yang juga di sebut dan diseru sebagai ”Moloch”.
Pada hari Sabtu pertama di perkemahan, sebuah ritual yang di sebut Cremation of Caredi laksanakan sebelum makan malam. 

Ritual dimulai dengan diiringi oleh suatu kelompok lelaki berjubah merah dengan tutup kepala, beberapa orang menyayikan lagu-lagu penguburan sementara beberapa orang yang lain membawa obor. Juga, mereka membawa sebuah peti terbuka berisi tubuh yang ditutup dengan kain tipis dan kayu. Menurut G. William Domhoff penulis The Bohemian Grove and Other Retreats

Ritual ini memberi simbol bagi semua minat dan penderitaan yang harus ditanggung dalam hidup sehari-hari, sehingga ini perlu di bakar.

Mary Moore seorang aktivis dari Sonoma County yang menemukan jaringan Bohemian Grove, yang juga salah seorang yang menjadi penganjur demonstrasi di luar grove sejak 1980, memuat dalam sebuah website, memuat daftar panjang dan lengkap dari semua pidato-pidato yang diberikan oleh watak-watak penting selama bertahun-tahun termasuk pidato Dick Cheney pada tahun 1991 bertajuk ”Defense Problems of the 21st Century”.

Known Members of Bohemian Grove

 

  • Both George Bushes
  • Ronald Reagan
  • Henry Kissinger
  • Richard Nixon
  • Casper Weinberger
  • Dick Cheney
  • Malcom Forbes
  • Colin Powell
  • Helmut Schmidt
  • Stephen Bechtel (Bechtel Corp.)
  • James Baker
  • Jerry Cole
  • David Rockefeller
  • Newt Gingrich
  • Tom Johnson (President of CNN and former publisher of LA Times.)
  • William Randolph Hearst Jr.
  • Jack Howard
  • Charles Scripps (Of the Scripps-Howard Newspaper publishers)
  • Walter Cronkite (On the CBS board of management)

Dan juga CEO-CEO terkemuka, pemimpin bisnes gergasi, kebanyakan dari mereka bersifat konservatif dari California, dan 99% berkulit putih.

Bohemian Club (BC) adalah sebuah organisasi bagi orang terkenal dan kaya yang dilangsungkan selama 2 minggu setiap tahunnya. Kelompok rahsia ini, yang tidak mendapat perhatian wartawan, mempunyai patung burung hantu setinggi 40 kaki sebagai pusat simbol pengabdian diri kepada iblis. Setiap tahunnya, diperkirakan sekitar 1,500 orang menghadiri pertemuan ini. Mereka adalah CEO berpengaruh di dunia, orang-orang pemerintah, taikun perbankan, industri, dan penguasa media berkumpul untuk mendengarkan pidato, propaganda, jaringan, dan saling berkongsi agenda. Mereka juga mengadakan upacara Druid-like depan patung, lengkap dengan pakaian, api, mantera dan ritual-ritual lainnya.

Untuk membantu kita melihat. Coba perhatikan apa yang terdapat pada wang $1 ini

Ya.. anda benar! Itu adalah image owl (burung hantu) yang bersembunyi di lembaran $1. Tapi mengapa burung hantu digunakan sebagai symbol – itu kan hanya burung saja, tiap Negara juga memiliki burung nasional yang digunakan pada bendera atau lambang Negara. Hmmm… ya la tu.

Bagi yang masih belum tahu, Watak dewi iblis Lilith dilambangkan dalam sejarah sebagai burung hantu. Burung hantu adalah burung yang aktif pada malam hari, menangkap mangsanya dengan cakarnya yang kuat. Burung hantu sendiri juga diasosiasikan dengan kebijaksanaan, buku (menjadi lambang wartawan di amerika), pengetahuan akan occult, shamanisme dan bulan juga sering menjadi rujukan. Burung hantu memiliki ekor pendek, dan tak terdengar bila terbang, seperti pesawat stealth. 

Burung hantu sepertinya ingin tahu akan segala sesuatu tapi mereka akan menunggu dengan tenang hingga waktunya tepat untuk mencapai tujuan mereka (menangkap atau mengalahkan mangsa mereka). Perhatian kita kepada dewi Lilith ini akan menyingkap rahsia di sebalik burung hantu Bohemian Grove.

Beberapa mantra digunakan untuk menyembah Lilith dan secara spesifik berhubungan dengan Aracana. 

Dua organisasi yang menggunakan Lilith adalah Ordo Antichristianus Illuminati dan Order of Phosphorus. Penulis Joshua Seraphim menulis tiga makallah mengenai Lilith dalam tulisan-tulisannya yang berjudul ”Rite of Lilith”,”Confessionis ex Lilitu” dan ”Lamentations of Lilith”.

Lilith muncul sebagai succubus dalam karya Aleister Crowley (foto atas) De Arte Magica. Lilith juga adalah salah satu nama dari anak pertama Crowley yaitu [i]Ma Ahathoor Hecate Sappho Jezebel Lilith Crowley. Yang juga sering diperkenalkan sebagai babilon dalam tulisan Thelemic.

Dalam sebuah upacara Thelemic, berdasarkan tata upacara jerman kuno, mereka mempersembahkan apa yang di sebut Invocation of Lilith (peringatan: link artikel ini mengandungi cara memanggil dan mengeluarkan syaitan). Dalam tata cara ini, Lilith sangat dihubungkan dengan Burung Hantu.

Lilith dalam mitologi kafir adalah isteri pertama Adam. Dia sebagaimana Adam, diciptakan dari tanah. Dalam mitologi kafir kuno, Hawa adalah ciptaan setelah Lilith yang diciptakan dari tulang rusuk Adam ketika ia sedang tertidur. Anomaly yang aneh karena iblis mahu membawa fikiran kita bahawa telah ada wanita pertama yang diciptakan sebelum Hawa.

Dalam legenda semitic, Lilith digambarkan memiliki kebiasaan untuk mengigit Adam dan meminum darahnya. Ia menolak untuk mematuhi Adam dan ingin untuk memiliki kuasa yang lebih. Dan puncak dari kekesalannya, Lilith menempelak Allah, dan kemudian terbang dan dibuang ke padang pasir menjadi tempat tinggalnya. 

Lilith juga digambarkan sebagai ular bersayap dan burung hantu, yang membunuh bayi, dan juga menyiksa laki-laki yang tidur sendirian pada malam hari – asal dari seccubus.

Dalam mitologi modern, Lilith telah menjadi sebuah simbol dari feminisme wanita-wanita independent, yang menolak berada di bawah pengaruh lelaki. Dia bukan hanya sebuah simbol kekuasan wanita tapi juga simbol utama dari nafsu dalam wujud wanita. Dia juga merupakan symbol dari kematian. sumber

Apakah sempat terbaca oleh anda.. ”Lilith digambarkan sebagai ular bersayap atau juga suara burung hantu yang MEMBUNUH BAYI’

Pemimpin Ritual Bohemian Grove Sedang mengorbankan Manusia diiringi teriakan kesakitan melalui pembesar suara agar dapat didengar oleh semua yang hadir…

 

Tahun 2006 sebuah karya occult oleh Donald Tyson (salah seorang yang terlibat dalam upacara), yang berjudul Liber Lilith memberikan perincian mengenai rahsia kosmologi dari ’Mother Of Harlots’ dan ’Spawn of all nightbreed monster Lilith’. Buku ini diselamatkan dari perpustakaan Dr. Dee di Mortlake pada tahun 1580an.

Sebagaimana LIlith adalah dewi iblis Bohemian Grove, demikian juga dengan Baphomet (anak dari Lucifer dan Lilith) dewa iblis bagi pendukung-pendukung Freemansory.

Dapatkah anda melihat bagaimana Freemansory dan Bohemian Grove saling berhubungan?

Dalam dunia modern Luciferianisme, Lilith lebih dianggap sebagai pendamping Lucifer yang diperkenalkan dalam figura babilon. Lilith diciptakan dari lumpur dan debu, yang juga dikenal dengan nama Queen of Sucubi. Ketika Lilith dan Lucifer bersama, ia melahirkan seorang anak androgynous (memilik karakter lelaki dan wanita/hemaprodit) yang di panggil“Baphomet” atau juga “Goat of Mendes”. Juga dikenal dalam kalangan Luciferianism sebagai”God of Witches”sumber

Bohemian Grove berakar pada Luciferianism !!

Tulisan Michael Ford”The Foundation of the Luciferian Path” berpendapat bahawa Lilith membentuk Luciferian Trinity, berisi Lilith, Samael , dan Kain. Lilith disebut sebagai ibu sesungguhnya dari Kain bukannya melalui Hawa tapi melalu Lilith. Lilith di sini dikenal sebagai dewi penyihir, pemegang dark feminisme, dan juga dikenali sebagai dewi Hecate sumber

Sepertinya hecate mirip dengan “statue of liberty”.

Ok la… cukup dulu buat masa ini.

Allahu’alam…

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s